NEostrada+

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Pon, 23 Gru 2002, 21:35:01 CET

Dnia 2002.12.24 18:01:29 +0000, Szymon Trasher napisał(a):

> Pod Red Hatem korzystałem z tepsiarskiego softu wraz z wlasnym skryptem testującym, czy połączenie nie zostało zerwane. Teraz korzystam z rp-pppoe. Wszystko się ustawia w /etc/ppp/pppoe.conf. Polecam to drugie rozwiązanie. A tak w ogole, to jeszcze lepiej dziala freesco :), zmodyfikowane, zeby sie samo łączyło po zerwaniu połączenia.

Już sobie poradziłem, z rp-pppoe
adsl-setup nie chce się odpalić, krzyczy że nie umie znaleźć pppd,
który oczywiście dociągnął się z zależności z rp-pppoe i jest. Po
ręcznej modyfikacji rp-pppoe.conf i wpisaniu hasła poszło adsl-start.

Czy da się to zrobić jakoś ładnie przy pomocy rc-scripts bo na stan
dzisiejszy wstawiłem adsl-start do rc.local.

--
+------------------Grzegorz Saracki aka Sarak------------------+
| sarak w gisz.net.pl, sarak9 w poczta.onet.pl, linux user #227919 |