2 proste pytania

Filip Kalinski filon w pld.org.pl
Pon, 23 Gru 2002, 21:42:02 CET

Dnia Mon, Dec 23, 2002 at 04:03:08PM +0100, Michał Abramowicz  co następuje:

> man mplayer !
> mplayer -vo help
>
> oraz trza miec karte ktora zrozumie mplayer -vo xv
> lub miec a tyle szybki sprzet co pociagnie mplayer -vo sdl

Jak takiś mądry to uruchom mplayera pod sawfishem 1.2 i zobacz co
się dzieje :-)
(już odpowiadam: obraz w oknie jest powiększony na
fullscreen, ale okno nie)

A komunikat sawfisha to (dość enigmatyczne):
Bad argument: #<closure adjust-position-for-gravity/y>, (-4 . -16), 2

Jest jeszcze jeden błąd, mianowicie okno powiękoszne przez wciśnięcie
"f" (tam gdzie fullscreen działa) nie wraca do stanu okna po ponownym
nacisnięciu...

Poza tym gmplayer prawie wogóle nie działa, strasznie ostatnio popsuli
mplayera :-(

> man mount !!! tam jest napisane, pozatym ntfs4 da rade zapisac
> na ntfs5 sie nie da (bynajmniej ja nie moglem, win2k naprawiał to co ja
> napisałem na partycji ntfs5)

A wcześniej skompilować jądro z CONFIG_NTFS_RW=y.

--
Filip Kalinski <filon w pld.org.pl>