DHCP... ?

Home1 home1 w wp.pl
Wto, 24 Gru 2002, 10:30:41 CET

MaM MAŁY PROBLEMIK Z DHCP ?
NIE WIEDZIEĆ CZEMU NIE CHCE MI POPRAWNIE DZIAŁAĆ.. ?
PLIK CONF MUSIAŁEM ZROBIĆ RĘCZNIE BO PO INSTALCE GO NIE BYŁO TAM GDZIE TEORETYCZNIE POWINIEN..CZYLI  /etc  NO CHYBA ŻE PLD MA INACZEJ :-) TAK CZY OWAK MOŻE MI KTOŚ POMOŻE I POWIE CZY DEHCP.CONF POWINNO BYĆ W PLD  W /ETC ORAZ MOŻE KTOŚ MI PODEŚLE GOTOWEGO JUŻ KONSIGA BO TEGO CO MAM POKAZUJE MI JAKIES BŁĘDY :-(
a CH NO I JESZCZE JEDNO W KOMPUTERKU MAM 2 KARTY SIECIOWE A DHCP MA BYĆ USTAWIONE NA ETH1 ?
# dhcpd.conf #
# plik wzorcowy
# określamy domene:
option domain-name "moja_domena.pl";
# ustawiamy server DNS:
option domain-name-servers 194.204.159.1;
# ustawiamy maske sieci:
option subnet-mask 255.255.255.0;
# czasy odświerzania w sekundach ... :)
default-lease-time 21600;
max-lease-time 86400;
# IP sieci:
subnet 192.168.1.0
# maska sieci:
netmask 255.255.255.0 {
# adrsy jakie mogą przyjmować komputery (pula od - do):
range 192.168.1.2 192.168.1.40;
# IP broodcasta:
option broadcast-address 192.168.1.255;
# domyślna bramka sieci:
option routers 192.168.1.1;
}
# Uwaga na nawiasy { i }
#Linie dla komputerów którym my przydzielamy IP

# nazwa hosta
host alfa {
# MAC adres
hardware ethernet 00:00:00:00:00:00;