amavis-ng

Grzegorz Saracki sarak w gisz.net.pl
Śro, 25 Gru 2002, 20:31:06 CET

Witam

Chciałem się spytać o co chodzi z pakietem amavis-ng, chyba w nim czegoś
brakuje, może to jakaś część większej całości tylko że nic z zależności
się nie dociągnęło
pakiet ten zawiera takie pliki:
/usr/bin/amavis-inject
/usr/bin/qmail-queue.amavis
/usr/sbin/qmail-queue.amavis
/usr/share/amavis/amavis-filter
/usr/share/amavis/magic.mime
/usr/share/doc/amavis-ng-0.1.4.1.orig/README.gz
/usr/share/doc/amavis-ng-0.1.4.1.orig/TODO.gz

przedostatni plik zawiera jedynie:
"All relevant information can be found in the doc/ subdirectory."

Czego tu brakuje? i gdzie mógłbym znaleźć jakaś dokumentacje.
Mam qmaila i chciałbym antyvirusa na nim zrobić, jeżeli nie amavis-ng to
co się do tego nadaje?
Zwykły amavis z pld chyba nie ma wsparcia dla qmaila, mam racje?

pozdr.
--
+------------------Grzegorz Saracki aka Sarak------------------+
| sarak w gisz.net.pl, sarak9 w poczta.onet.pl, linux user #227919 |