wadliwe pakiety

Marcin Rachwał thanatos w interia.pl
Czw, 26 Gru 2002, 11:46:34 CET

Dnia Tue, 24 Dec 2002 02:17:05 +0100
wrobell <wrobell w ite.pl> zeznał:

> jakie konflikty?

Swego czasu zrobiłem upgrade glib2/gtk2 i zaczął się wysypwać gnome-terminal oraz kilka innych programów gnomowych. Downgrade do wersji glib2-2.0.6 i gtk+2-2.0.6 usunęło te objawy. Po upgrade do gnome 2.1.4 a później do 2.1.5 gnome-terminal sigsegvuje przy wychodzeniu. Natomiast multi-gnome-terminal chodzi bez problemu. Wszystkie pakiety gnome aktualne, z nesta. Gdyby Cię to interesowało, to służę dodatkowymi informacjami.

> jakie problemy?

Z tym sobie już poradziłem, poprostu brakowało fontów.
Pojawił się za to inny: Mozilla (a więc galeon) przy starcie daje 100% zajętości procesora. Strace jest długi i nic mi nie mówi :(
Spróbuję przebudować mozillę, może to coś da...
BTW zasypuje mi konsolę komunikatami typu Gtk-WARNING **: Nie można odnaleźć modułu obsługującego motyw w module_path: "cleanice" (z clean ice nie korzystam) - czy to może mieć jakiś wpływ?

--
Knowing is not enough, we must apply. Willing is not enough, we must do.

Oficjalny serwis Polskiej Reprezentacji Skoczkow Narciarskich!
>>> http://link.interia.pl/f16b1