3com - spam

Adam Szpakowski worf w optics.polsl.gliwice.pl
Czw, 26 Gru 2002, 22:16:01 CET

Dnia czw 26. grudzień 2002 22:07, Pawel Bernadowski napisał:
> Czy znacie sposob jak wyluskac haslo Admin`a ze switcha 3coma
> SuperStackII, mam do urzadzenia pelen dostep...

Mam w robocie huba 3Coma... też Super coś tam... mocno już leciwego... miałem
ten sam problem jak odziedziczyłem sieć po poprzedniku. W mym przypadku
wystarczyło ściągnięcie ze stronki 3Coma softu do zarządzania i wpięcie się
przez RS-a. Była tam opcja ustawienia nowego hasła. Nie wymagało to
znajomości starego. Tylko że problemem był sam kabelek. Jakiś pokręcony
taki... ale w docach do softu był schemat.

Adam Szpakowski
Silesian University of Technology - Institute of Physics
Department of Optoelectronic
e-mail: worf w polsl.gliwice.pl