konsolowi klienci poczty

havner havner w wp.pl
Sob, 28 Gru 2002, 20:41:07 CET

On Tue, 28 May 2002, ZyTeK wrote:

> Ee. te Wasze konsolowe zabawki tego nie umieją ? Sylpheed sobie radzi. ;-)

Juz sie z tym pinem uporalem. Wystarczyl /user= po nazwie hosta, ale wez
to w dokumentacji znajdz, ze to jest wlasnie to...

A pod X'ami to ja problemow nie mam. Ale potrzebuje czegos pod konsole :-)

---
Regards
Havner

lpawelcz w mion.elka.pw.edu.pl
alien w boss.staszic.waw.pl

"We live as we dream, alone"
		- Joseph Conrad
"God is a comedian playing to an audience too afraid to laugh."
		- Voltaire