Zdychający squid

Nie, 29 Gru 2002, 01:21:25 CET

On Sun, 29 Dec 2002, Paweł Gołaszewski wrote:

> zrób lepsze rozwiązanie.

Zrbienie lepszego rozwiązania będzie możliwe jeżlei bedzie wiadomo
dlaczego squid sie tak zachowuje. W pzreciwnym wypadku wydłużanie czy
stkracanie przerwy w restarcie to tylko terapia objawowa i prosiłbym o
zastopowanie chwilowo manipulowania w związku z tym przy skryptach
startowych squida dopóty dopóki nie będzie wiadomo coś więcej na temat
przyczyn.
Proponowałbym zacząć od włączenia wyższego debug czy innych takich
czynnosci diagnostycznych.

kloczek