backup calego systemu

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 29 Gru 2002, 14:14:53 CET

Dnia nie 29. grudzień 2002 13:01, Piotrek 'Drozdo' Drozdowski napisał:
> Witam
> 	Jakie narzędzia, sposoby byście polecili do zbackupowani całego system?
> ok 2GB danych.. Wszystko chcialbym jakos ladnie zmiescic na kompaktach,
> najlepiej tak, zeby po jakejs powaznej awarii tylko wsadzic cd`ki i z
> nich przywrocic caly system od nowa (cos jak ghost pod winda). Dodatkowo
> chcialbym przejsc na XFS (teraz mam reisera) - jakie są do tego
> narzędzia w pld? Ogolnie wyglada to tak, ze system ejst na 2 dyskach,
> hda i hdb, wszystko poza 20MB /boot chce zrobic na xfs`ie - jak sie do
> [...]

jnbackup. Ma obsługę sieci, ale równie dobrze działa lokalnie. Doskonałe
narzędzie zrobione przez Jacka Koniecznego. Używa domyślnie tara i gzipa, ale
może używać czego zechcesz - ja zostawiłem domyślne bo z powodu godziny W
zawsze można wziąć statycznego tara i gzipa ;]

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, http://alchemyx.uznam.net.pl/ +)