konsolowi klienci poczty

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 29 Gru 2002, 20:59:31 CET

Krzysztof Drewicz <hunter w raszyn.pl> [29-12-2002 17:32]:

>         Radoslaw Zielinski <radek w karnet.pl>, pld-users-pl w pld.org.pl

Hmmm...  Czy ktoś wie, jak wyperswadować muttowi wstawianie tu
adresu osoby, do której robi się `Cc' (na jej życzenie, wyrażone
w Mail-Followup-To)?  Mnie dodatkowe kopie na prywatny adres są do
niczego niepotrzebne...  A właśnie zauważyłem, że zrobiłem coś takiego
w poprzedniej wiadomości w wątku (tę wyedytuję w spoolu).

> AFAIR zwroty idą przecież na 'From/Reply-To'.

Nieprawidłowe, być może i owszem.  Prawidłowe idą na adres z koperty.
A to, co zostało uznane za spam przez filtry na moim koncie idzie prosto
do /dev/null, bez żadnych zwrotów.  I raczej nie jestem wyjątkiem,
dlatego o takiej możliwości napisałem.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]