lirc

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 30 Gru 2002, 02:01:23 CET

Dnia 2002.12.30 01:37 Maciej Świniarski (luzik) napisał(a):

> To wszystko co mash w modules.conf ?

Nie to nie wszystko, część mam podobna do Twojego configa

> moja karta TV to pixel view play tv pro i mam dokladnie tak [lacznie z
> obsluga karty TV]:

Moja to akurat prolink play TV pro (praktycznie to samo)

> # i2c
> alias char-major-89     i2c-dev
> options i2c-core        i2c_debug=1
> options i2c-algo-bit    bit_test=1
>
> # bttv
> alias char-major-81     videodev
> alias char-major-81-0   bttv
> options bttv            card=37 radio=1
> options tuner           type=5 debug=1
> alias lirc lirc_gpio
> alias char-major-61  lirc_gpio
> options lirc_gpio gpio_mask=0x1f00 gpio_lock_mask=0x8000
> gpio_xor_mask=0
> soft_gap=400 sample_rate=12

opcje do lirc_gpio raczej nie są potrzebne bo i tak je bierze po
autodetekcji, niemniej problem nie w tym, że nie działa, bo po
stworzeniu brakującego urządzenia jest OK, ale w tym, ze owego
urządzenia samo nie tworzy, a jestem pewien, że kiedyś na
wczesniejszych jajkach 2.4.x bez problemu z devfs mi to chodziło i
tworzyło /dev/lirc/0

					Artur