problem z WindowMakerem

Przemysław Gawroński P.Gawronski w obop.pl
Pon, 30 Gru 2002, 13:47:32 CET

> Używam WindowMakera i od czasu do czasu pojawia się taka sytuacja -
> przestaje działać: przesuwanie okienek myszą (zarówno za pasek tytułowy,
> jak z alt-em) i zmienianie rozmiaru okienek alt+prawym klawiszem..
> Dzieje się to dość rzadko (może raz na parę dni) więc ciężko mi wyśledzić
> z czego to wynika.
> Czy ktoś miał podobne problemy (i może wie jak je rozwiązać
> )?
> Aha - restart windowmakera nie pomaga, trzeba cały Xserwer.

Mam dokladnie to samo, choc w pracy uzywam RedHata 7.3. Ostatnio przesiadlem
sie na Afterstepa, ale ten problem rowniez sie pojawia :-( choc mam wrazenie
ze rzadziej.

Zdarza sie rowniez, ze czasem wszystko wraca do normy, bez resetu X-ow.

Myslalem ze to kwestia myszki, i jakis jej restart przez xset pomoze, ale
znalazlem rozwiazania :-(

--
Przemyslaw G. Gawronski
Informatyk, Dział Telemetrii, Telemetria, TNS OBOP

***
Czy wiecie Państwo jaka jest różnica między
pracownikiem usatysfakcjonowanym, a pracownikiem przywiązanym
do firmy oraz wykonywanej pracy?
Jeśli nie - koniecznie zajrzyjcie na stronę:
http://www.obop.pl/rd/GEC

Uwaga: Ta wiadomosc poczty elektronicznej przeznaczona jest wylacznie
dla osoby/firmy wymienionej powyzej. Tresc wiadomosci jest poufna i
prawnie chroniona. Jesli - przez pomylke - otrzymali Panstwo te
wiadomosc, uprzejmie prosimy (1) niezwlocznie skontaktowac sie z nasza
firma, (2) zniszczyc wiadomosc i wszystkie zalaczniki oraz (3) upewnic
sie, ze jej tresc nie zostala ujawniona ani wykorzystana.
Dziekujemy. TNS OBOP
---
Note: This electronic mail message is for the use of the person
or company named above only. This message is CONFIDENTIAL and may be
LEGALLY PRIVILEGED. If you have received this message in error, please
contact us immediately, destroy the message and all the attachments
received, ensure that their contents are not disclosed or used.