problem z WindowMakerem

Michał Abramowicz abraam w cs.net.pl
Pon, 30 Gru 2002, 15:56:01 CET

On Mon, Dec 30, 2002 at 03:40:31PM +0100, Zbyniu wrote:
> Mniej wiecej Mon, Dec 30, 2002 at 01:47:32PM +0100, zainteresowany Przemysław Gawroński rzekl:
>
> Używam ja i kilku moich współpracowników na co dzień Afterstepa i
> szczerze mówiąc nie mam pojecia o czym mówicie, podeslij może konfigi na
> priv to sobie je przetrenuje.
Dawno dawno temu miałem problem podobny do opisywanego,
polegalo to na wscisnieciu dziwnej kombinacji klawiszy, np podczas
walniecia piescia w klawiaturnik podczas rozmowy z gupim klientem.
Od jakiegos czasu mam WM zainstalowane z ftp'a i nie ma
tego cudu zawisania.

Pozdrawiam
ps: poszukaj moze masz jakies dziwne ustawienia klawiatury tzn
skroty albo cos kolo tego.
ps1: lub sprzet.

--
Michał Abramowicz		abraam at cs net pl