SAMBA

SoBoL sobol w gadka.pl
Wto, 31 Gru 2002, 12:36:13 CET

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .
 .                                       Pozdrawiam
.                                       -= S o B o L =-
 .                                    sobol w gadka.pl
.                                         gg: 1978
 .      [ WaZnE sA TyLkO tE dNi, KtOrYcH JeSzCzE nIe ZnAmY ]
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . .
----- Original Message -----
From: "Michał Abramowicz" <abraam w cs.net.pl>
To: "Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Tuesday, December 31, 2002 11:51 AM
Subject: Re: SAMBA

dostać do katalogu tylko przy pomocy hasła..przy ustawieniu seciuryti = user
wogóle nie może wejść do żadnego udostępnionego zasobu....
> ee tam, jak dostaniesz konfiga to sam sie nic nie nauczysz
> tu masz ladnie opisane, dzieki lekturze dowiesz sie duzo fajnych rzeczy
>
> http://bofh.vt.pl/samba

a tak dodam ze mam identyczny problem z samba w PLD
i na dzialajacym configu na innych maszynach z redhatem i etc
nie chcialo dzialac mi logowanie sie do niej
zauwazylem tylko tyle ze problem jest przy pam'ie
w logach wywala mi:
    passdb/pampass.c:smb_pam_error_handler(71)
    smb_pam_error_handler: PAM: session setup failed : System erro

Tak wiec zmiena w smb.conf dla 'obey pam restrictions'
z 'yes' na 'no' pomogla...
Moze to cos wyjasni?

Pozdrwiam i dolaczam sie do zyczen Szczesliwego Nowego Roku.
SoBoL