PLD i HP9xx

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Pią, 1 Lut 2002, 19:26:10 CET

Dnia 31 sty 2002, Michal Kochanowicz naszkrabał(a):
> Ale po co skoro cups ma wbudowany interfejs WWW do konfiguracji i
> hpdj690c można sobie wyklikać (ja tak zrobiłem)

Na razie skonfigurowalem standardowy sterownik deskjet2.ppd z CUPS'a.
Ale mimo wszystko wolalbym skorzystac z wersji HP. Jednak sterowniki z
ghostscripta:
    DJ630 DJ6xx DJ6xxP DJ8xx DJ9xx DJ9xxVIP
nie dzialaja. Probowalem najprostrzego testu:
    "gs -sDEVICE=DJ9xx -sOutputFile=- wget.ps"
i dostaje blad, ze brakuje hpijs:
    "unable to exec hpijs: No such file or directory"

Czy to wynika z mojego niedopatrzenia, czy jednak te sterowniki DJxxx
wymagaja hpijs i ijs w systemie? Jesli tak to moze by zbudowac osobny
pakiet na bazie zrodel hpijs.tar.gz?
Co wy na to?

Pozdrawiam,

ediap