Dwa procki i inna numeracja

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Nie, 3 Lut 2002, 11:24:14 CET

Witam! ;-)

Jak pewnie wiecie lub nie w końcu pozbyłem się debiana na mojej
produkcyjnej maszynie i mam tam już PLD :>. Zastanawia mnie za to jedna
sprawa. Dlaczego w /proc/cpuinfo procki mają numer 0 i 3 a nie 0 i 1 jak
to było na debianie z czystym 2.2.20?

PS. Czy da się jakoś sprawdzić "co robi" dany procek - jakie procesy
obsługuje czy coś?

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux Counter