Jak list od crona dostac??

Michał Kuratczyk kura w cs.net.pl
Pon, 4 Lut 2002, 11:11:36 CET

On Sat, Feb 02, 2002 at 10:59:03PM +0100, Robert Kryczało wrote:
>omta? ja to tak robię...
Mi też się zdarzyło tego użyć, ale teraz trochę żałuję. omta dość często
dostaje SIGSEGV (zwykle przy bardziej skomplikowanych parametrach dla
sendmaila), zatyka się, jeśli w kolejce pojawi się plik zerowej długości
(a jakoś często zdarza jej się takie tam umieszczać). Ogólnie proponuję
rozejrzeć się za czymś innym tego typu, albo:
http://www.postfix.org/faq.html#null_client

--
Michał Kuratczyk <kura w cs.net.pl>