PLD i HP9xx

Adam Piatyszek ediap w ET.PUT.Poznan.PL
Pon, 4 Lut 2002, 11:47:14 CET

Dnia 31 sty 2002, Michal Kochanowicz naszkrabał(a):
> Ale po co skoro cups ma wbudowany interfejs WWW do konfiguracji i
> hpdj690c można sobie wyklikać (ja tak zrobiłem)
Jednak nie zgodze sie z kolega do konca.
Owszem... mozna sobie wyklikac tylko trzeba wczesniej dorzucic sterownik
od HP. Bo standardowy sterownik deskjet2.ppd w cupsie wypada kiepsko
(zrobilem wydruk stronki testowej). O niebo lepiej dziala moja 960
z sterownikami hpijs. Kolorki sa kolorkami. 600dpi to 600, odcienie
szarosci wreszcie normalne.
Wystarczylo wygenerowac PPD na stronce www.linuxprinting.org
i podmienic jeden wpis w tym pliku (-sDevice=ijs na -sDevice=DJ9xxVIP).
Wszystko chodzi ok. z ghostem 7.03 i hpijs. Te ostatnie znalazlem
jako rpm w wersji 0.97 dla PLD (test).
Co mnie mile zaskoczylo to drukarka ruszyla na USB z marszu...

Pozdrawiam,

ediap

--
Adam Piatyszek