Adduser

Michał Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 4 Lut 2002, 16:43:55 CET

On Mon, 4 Feb 2002 16:36:49 +0100
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> useradd z shadow?

#define LUDZIE_Z_MOJEJ_PRACY WINDOWS_USERS ;-)

A tak na serio - coś co pyta o login, imię, nazwisko, hasło i dodaje
konto wraz z quotą. Myślałem o webminie, ale jakoś go nie lubię...

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, GG# 1811607,
+) http://uznam.net.pl/~alchemyx/, administrator polskiej sekcji Linux