Data type 9

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Wto, 5 Lut 2002, 13:00:55 CET

On Tuesday 05 February 2002 12:50, you wrote:
> rpm -ihv mc-wersja.rpm    otrzymalem odpowiedz:
>
> Data type 9 not supported.
>
> Wypadaloby chyba odswiezyc nieco jadro systemu, ale nie
> bardzo moge, bowiem komputer ten steruje specjalistycznym
> procesem produkcyjnym, i taka zmiana moglaby zle wplynac
> na program zarzadzajacy ta produkcja.
>
> Czy jakos inaczej sprobowac zainstalowac mc ?
> Moze ze zrodel ?  Ale czy to sie uda na tym sprzecie ?

Co do rpm'a to zgaduje ze ta archiwalna wersja nie obsluguje jakiegos pakera
ktorym masz tego mc spakowanego (pewnie jakies bz2). Ze zrodelek sie zawsze
da :) zakladajac ze masz wystarczajaca duzo make'ow i innych tego typu
zabawek poinstalowanych. Chociaz w sumie jesli maszyna jest taka archiwalna
to moze byc problem bo na kilkuletnich headerach moze sie obecne mc nie
kompilowac. Ja bym radzil cobys sobie gdzies na sieci poszukal archiwalnych
pakietow do tej dystrybucji co ja masz.

A co do jadra to zasada jest taka ze na maszynach produkcyjnych jesli dziala
to nie ruszac (chyba ze masz jakis argument za aktualizacja jadra). Pewnie do
tej pory jest duzo zakurzonych serwerkow siedzacych na 2.0 :)

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"