Data type 9

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Wto, 5 Lut 2002, 13:05:13 CET

On Tue, Feb 05, 2002 at 12:50:14PM +0100, Prometheus wrote:
> usiadlem niedawno przed dosc archiwalnym komputerem
> z procesorem Pentium 120 MHz i zainstalowanym systemem
Archiwalnym? Ależ ludziską są teraz wymagające... ;)

> rpm -ihv mc-wersja.rpm    otrzymalem odpowiedz:
>
> Data type 9 not supported.
Chodzi najprawdopodobniej o to że ten plik został przygotowany nowszą
wersją RPMa.

> Wypadaloby chyba odswiezyc nieco jadro systemu, ale nie
> bardzo moge, bowiem komputer ten steruje specjalistycznym
> procesem produkcyjnym, i taka zmiana moglaby zle wplynac
> na program zarzadzajacy ta produkcja.
Jeśli system działa to ja bym w nim nic nie uaktualniał. Jak chcesz
doinstalować coś czego potrzebujesz to jasne, ale po co zmieniać coś co
działa? Tylko dla większych numerków?

> Czy jakos inaczej sprobowac zainstalowac mc ?
Możesz poszukać nowszego RPMa.

> Moze ze zrodel ?  Ale czy to sie uda na tym sprzecie ?
Oczywiście że się uda. Nie przesadzaj.
--
--= Michal Kochanowicz==--==--==BOFH==--==--==michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--