problemy z dyskiem

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 6 Lut 2002, 23:30:17 CET

Witam!

On Wed, 6 Feb 2002 22:51:31 +0100 (CET)
Przemysław 'djrzulf' Knycz <dj-pld w zolw.eu.org> wrote:

> też miałem takie coś i jest to raczej wina umierającego dysku

A ja bym sprawdził najpierw tasiemkę, i jeżeli to jest ta 80 żyłowa (a po
info widać, że jest) to czy dysk jest przypięty do ostatniej wtyczki (a
nie do środkowej). Ewentualnie, pożyczyć tasiemkę od kogoś innego (w końcu
lepiej sprawdzić i wymienić coś co kosztuje kilka złotych niż dysk :-) )

       Pozdrawiam
             Artur