duza tablica arp

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 7 Lut 2002, 16:00:45 CET

On Thu, 7 Feb 2002, --s+ wrote:
> A mógłbyś w wolnym czasie napisać, po co ci ten statyczny arp?

Jak inaczej zablokujesz podszywanie się ludzi pod nie-swoje IP +
zablokujesz możliwość wychodzenia po wpisanych na sztywno wolnych IP?
To wszystko mi załatwia statyczny arp właśnie. Tak, wiem, MAC'a można
sobie zmienić, ale: trzeba wiedzieć na jakiego i jeszcze umieć to zrobić.
Margines ludzie wie/umie to zrobić.
Próbowałem wczoraj to załatwić iptables'ami i mało routera nie położyłem.
Za duże obciążenie (na tej maszynie "troszkę" duży ruch mam).

Jeżeli pokażesz mi lepsze rozwiązanie... o ja jestem chętny :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...