SCSI dysk

Lukas Dobrek dobrek w itp.uni-hannover.de
Czw, 7 Lut 2002, 18:17:54 CET

Ok mam taki problem kupilem dysk scsi
sym53c895-0-<4,*>: FAST-40 WIDE SCSI 80.0 MB/s (25.0 ns, offset 15)
Vendor: IBM-PSG   Model: DRHS36D       !#  Rev: 0272
Type:   Direct-Access                      ANSI SCSI revision: 03

i mam z nim mnowstwo problemow. Mniej wiecej co drugi reboot
kompletnie wali mi sie filesystem ext2 na Linusowym 2.4.17.

sym53c895 jest w starej wersji ale w nowej jest to samo.

dysk jest wsadzony w axp.

z tym kompletnym waleniem sie fs to przesadzam ale wali sie dosyc istotnie.
tzn jest mnostow pogubionych inodow. Mnostwo roznych bledow ale chyba nie ma
bad blockow. e2fsck -c przynajmniej nic nie pokazuje.

Wali sie do tego stopnia ze musze przynajmniej 3-4 pakiety reinstalowac
po reboocie. Co dziwne zawsze jest to te same 3-4 pakiety. szczesliwie nie
sa to kluczowe pakiety.

Ale:
hakan:~%ls -R -la  /lost+found /usr/lost+found|wc -l
   2758
Co troche wkurwia.

Pomozcie bo ten dysk ma byc dyskiem pod eksperymentalny builder na axp.
Czyli krotko mowiac dyskiem do bonka.

Lukasz

--
Łukasz Dobrek
   An optimist believes that we live in the best of all possible worlds.