Klawisze w Xach - wielkie polskie litery.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 8 Lut 2002, 00:19:13 CET

On Friday 08 February 2002 01:14, ZyTeK wrote:
[...]
> Innych WM nie mam więc raczej nie sprawdzę....
KDE - działa OK. Od razu. W Galeonie odpalonym pod KDE też. Ogólnie - nie
mam kłopotów. To tak w kwestii weryfikacji.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028