=?X-UNKNOWN?Q?Re=3A_B=B3=B1d_w_gdm=2E?=

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 9 Lut 2002, 01:21:32 CET

On Sat, 9 Feb 2002, ZyTeK wrote:

> No nie wiem. Mogę tylko powiedzieć tyle, że bez patcha działa dobrze, jeśli sie po instalacji zrobi chown -R xdm:xdm /var/lib/gdm i _chyba_ tez /etc/X11/gdm
> [...]

Uprawnienia na /var/lib/gdm musisz zmienaic, bo wlasnie patch ich
dotyczyl. A co do /etc/X11/gdm... Moze tutaj pies pogrzebany ;]]]

Jak ktos moze niech spojrzy, bo ja nie mam dostepu do repo do
poniedzialku.

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer