Tajemniczy xfs (dziwne zachowanie systemu)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 9 Lut 2002, 04:06:36 CET

Dołożę jeszcze kilka groszy. Po tym, jak napisałem poprzedni post, system
po jakimś czasie znowu się wywrócił. I znowu pierwszy padnięty był xfs. A
teraz najważniejsze. Trochę mi się "pokiereszował" system plików. Mam ext2.
Ni stąd, ni z owąd nagle niektóre linki symboliczne stały się urządzeniami
blokowymi albo pipe-ami. Do tego uszkodzeniu uległo lilka plików z
bibliotekami. Ale jest wspólny mianownik - wszystko to miało miejsce w
katalogu /usr/X11R6/lib/ i nigdzie indziej. Po fsck musiałem przeinstalować
kilka pakietów, ponieważ operacja ta je skasowała.

Jeszcze raz dodam, że nastąpiło to po tym, jak zapełniła się pamięć
fizyczna i coś wyleciało na swap.

Tak więc - czy na prawdę w tym 2.4.17 pamięć wirtualna jest aż tak
walnięta? Jeszcze do niedawna nie miałem takich kłopotów i wszystko
chodziło cacy. Od tamtej pory niczego nie robiłem ze sprzętem, jedynie
update'y pakietów, brane z dystrybucji.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028