Postfix i relayowanie+autoryzacja

Krzysiek dzimi Taraszka krzysiekt18 w poczta.fm
Sob, 9 Lut 2002, 13:01:37 CET

>No na mój chłopski rozum musisz specifnąć tabelę haseł poprzez odpowiednie
>ustawienie parametru 'smtp_sasl_password_maps' w pliku konfiguracyjnym. Ale
>o co dokładnie chodzi to nie wiem. ;)

Oki, ale gdzie ?

Ja wykonalem to:

# poldek -U cyrus-sasl-{saslauthd,plain,login}
# echo 'pwcheck_method:pam' > /etc/sasl/smtpd.conf
# /etc/rc.d/init.d/saslauthd start
# postconf -e smtp_sasl_auth_enable=yes
# postconf -e smtpd_recipient_restrictions=permit_sasl_authenticated,reject_unauth_destination
# postconf -e broken_sasl_auth_clients=yes
# postfix reload

Krzysiek "dzimi" Taraszka