[Jabber IM]

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 10 Lut 2002, 13:21:10 CET

On Sunday 10 February 2002 14:04, you wrote:
[...]
> Mi się pomysł podoba, tylko jeszcze zobaczę jak ten jabber (klient to
> gabber ?) wygląda i działa. Ale fajne, że jest support dla GaduGadu.
Mi też się podoba. Ale mam pytanie. W gaim jest wtyczka do Jabbera, ale nie
ma możliwości zakładania konta. Czy do tego muszę zainstalować gabbera, czy
da się inaczej (WWW czy coś takiego)? Pytam bardziej, coby wiedzieć, bo
gabbera to zaraz postawię.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028