instalacja

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Sob, 9 Lut 2002, 16:34:45 CET

Witam,

[[ Krzysztof Wierzbicki <spetznaz w linux.biznes.pl> ]]:
> Mam pytanko. Podczas instalacji PLD z plyty bootowalnej i wlaczeniu Run installer dochodzi
> do momentu gdy pojawia sie: "Montuje /dev/hdc na /src typu iso9660". i w tym sie zatrzymuje.

Ja mam to samo.  Image świeży, skończył się ściągać przedwczoraj (8.02.)
o świcie.  Sumy md5 sprawdzałem.

Zwiesza się na twardo przy montowaniu /src; z shella wygląda to tak:

# modprobe isofs
# modprobe cdrom
# modprobe ide-probe-mod   # tu myśli 2-3 sekundy, ale ładuje
# modprobe ide-cd
# mount -t iso9660 /dev/hdb /src

W tym momencie CD zaczyna mielić, a po ~40 sekundach klawiatura
przestaje reagować.  CD mieli nadal.

Przy montowaniu dysku ext2 problem ten nie występuje.

Mój sprzęt: płyta Abit BE6-II, proc Celeron 500, dysk Seagate Barracuda,
CD (Toshiba?) przedstawia się jako:

$ dmesg | grep -i cd | head -n 2
hdb: CRD-8482B, ATAPI CDROM drive
hdb: ATAPI 48X CD-ROM drive, 128kB Cache

Ciekawostka: przy ekranie powitalnym (z bocianem(?) i napisem PLD), tam,
gdzie moje zadanie bojowe polega na klepnięciu w Enter, na ekranie pojawia
się linia, złożona z ciągu znaków "t: " i dwie linie "t:".  Wygląda to
tak, jakby pochodziło z klawiatury, ale skasować (jednym klepnięciem)
backspace mogę tylko ostatnią linię.  Jeśli tego nie zrobię, dostaję
komunikat "image t: not found".

--
$ perl -Xle 's??xzot|\x2p}{|\x{0}etu|niz\x{0}xizr\x0negqiz\x2?*s`.`"chr+0".(40
+ord$&)`eeg*s$$\$_$ee'   #%%%%#%#%#   [ Radosław Zieliński <radek w karnet.pl> ]