PostgreSQL i zwalone skrypty

Dariusz Knoci?ski dknoto w next.com.pl
Pon, 11 Lut 2002, 08:54:02 CET

Witam,

Zainstalowałem pakiet postgresql-7.1.3-12 na jednej maszynie i jestem z niego
bardzo zadowolony, ale instalacja na drugiej trochę mnie zaskoczyła.
W pliku /etc/sysconfig/postgresql przechowywana jest konfiguracja serwera.
Jest tam zmienna POSTGRES_DATA_DIR. Jeśli zmienić jej wartość na inną niż
domyślna to pojawią się problemy z zamykaniem serwera. Problem leży w skrypcie
/etc/rc.d/init.d/postgresql, ponieważ przy starcie serwera do programu pg_ctl
przekazywana jest zmienna POSTGRES_DARA_DIR a przy zamykaniu, skrypt szuka
właściwych plików (postgresql.pid) w stałej ścieżce a nie w zmiennej
POSTGRES_DATA_DIR.

DKnoto.