poldek i cdrom

Paweł A. Gajda mis w pld.org.pl
Pon, 11 Lut 2002, 18:43:15 CET

poniedziałek 11/02/2002 17:29:16, Tomek Grzejszczyk:
> Cześć,
> mam dystrybucję PLD na cd i zamierzam sobie
> poindeksować poldkiem posiadane pakiety.
> W manie do poldka jest wzmianka o programie
> "vfjuggle" do obsługi wkładania i wyjmowania
> płytek jak się domyślam. Skąd wziąć ten program
> (bo nie ma go na ftp) i czy jest w ogóle potrzebny?

Skrypt jest w pakiecie z poldkiem. Jeżeli to oficjalne iso,
to konfiguracja jest gotowa, zamontuj 1 CD i:

$ poldek -c /<mntpoint>/.poldekrc --priconf=/<mntpoint>/.pkgsplit.conf

Jeżeli <mntpoint> jest inny niż /cdrom, to przedtem zrób:

$ echo "VF_MNTPOINT=/to/inny/mnt/point" > $HOME/.vfjugglerc