mozilla

Adam Gorzkiewicz adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl
Pon, 11 Lut 2002, 23:24:48 CET

Dnia pon 11. luty 2002 20:06, napisałeś:

> Przyłączam się. To samo jest z Galeonem, pomimo tego, że wpisałem co trzeba
> w konfiguracji.
U mnie w galeonie jest ok (galeon-1.0.3-2.i686.rpm)
A czy przypadkiem z mozillą nie jest tak, że używa tylko własnego klienta
(nie sprawdzałem - nie mam zainstalowanego mozilla-mailnews)?
--
AdGor
adgor w ppp-cen188.poznan.tpnet.pl