galeon, mozilla, konqueror

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 11 Lut 2002, 23:52:47 CET

On Monday 11 February 2002 23:52, you wrote:
> Przed chwilą robiłem testy szybkości uruchamiania się przeglądarek (pIII
> 500MHz; ata100).
> konqueror (2.2.2-7) - 4s
> mozilla (0.9.8-3) - 4s
> galeon (1.0.3-4) - 2s (!)
> W tym momencie galeon byłby the best gdyby nie mały problem (oprócz tego,
> że galeon wymaga mozilli
Ja też lubię u używam galeona. Ale obawiam się, że testy zrobiłeś
niewłaściwie. Zresetuj maszynę i uruchom testy w kolejności galeon,
mozilla, konqueror. Założę się, że tym razem wygra mozilla :-) Po prostu -
jak już zauważyłeś - galeon potrzebuje mozilli, której biblioteki nuły już
u ciebie załadowane do bufora w pamięci i nie potrzebowały się ładować
ponownie. Sprawdź i daj znać.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028