Do użytkowników Konquerora

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Wto, 12 Lut 2002, 11:23:38 CET

On Tuesday 12 February 2002 11:15, you wrote:
[...]
> I teraz pytanie: czy ktoś z was zaobserwował u siebie coś podobnego? U
> mnie to jest 100% powtarzalne.
Zgadza się. Nie zastanawiałem się nad tym, bo nie używam konquerora do www,
ale ostatnio musiałem, bo galeon się wywraca na jednej stronie
(http://www.harry.wp.pl) i stwierdziłem, że konqueror chodzi koszmarnie
wolno. Dodam jeszcze, że te procesy zżerają u mnie 100% mocy procesora
(zużycie skacze na 100%).
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                     Registered Linux user #61028