devfsd

Artur Flinta aflinta w interia.pl
Śro, 13 Lut 2002, 16:35:04 CET

Witam!

On Wed, 13 Feb 2002 10:21:51 +0100
Grzegorz Godlewski <GGodlewski w wi.ps.pl> wrote:

> Jak poprawnie zainstalować devfsd? Pakiet który jest w test wymaga
> devfs. Gdzie to znaleźć?

1) potrzebne jajko 2.4.x
2) narazie devfs faktycznie luzem nie leży nigdzie, ale można zbudować go
z cvs,  w zasadzie devfs jest pustym pakietem i jako taki zapobiega
instalowaniu na siłę dev. 3) zainstalować devfsd
4) ustawić w /etc/sysconfig/sytem włączyć mountowanie devfs (chyba, że
masz to jako append do lilo devfs=mount) oraz włączyć odpalanie devfsd i
powinno śmigać.

Niemniej warto przy tym mieć gdzieś z boku dyskietkę do awaryjnego
podniesienia systemu jakby co nie wyszło. Robiłęm to dawno i mogę nie
pamiętać wielu rzeczy. Ważne jest potem jeszcze ewentaulne wyedytowanie
/etc/modules.conf by dołożyć brakujące aliasy, oraz ustawienie praw
użytkowników i włączenie różńych rzeczy w /etc/devfsd.conf

Powodzenia!

         Pozdrawiam
             Artur

ps. Jak chcesz to mogę Ci podesłać devfs.rpm w załączniku

Prace magisterskie, licencjackie i zaliczeniowe
http://uniwersytet.w.interia.pl
e-mail: kotler w wp.pl   tel: 501 098 958