Instalator

Marcin Chojnowski martii w obgyn.edu.pl
Śro, 13 Lut 2002, 22:50:01 CET

Dnia Pańskiego 13 Feb, 2002, Michal Moskal napisał(a):
> Klakier napisal instalator. Przynajmniej wiekszosc.

Tak całkiem zapomniałem o nim, on tam mocno mieszał z mikroglibc itd.
Ale nie mów mi że nie maczałeś w tym palców.

KLAKIERQ sorki że zapomniałem o tobie ale już się rehabilituję.

> nie krepuj sie: cvs://bootdisk/batch-installer/ui/data/groups

OK postaram się nie krępować

Dziś instalowałem z cd-rom (zachęcony wynikami ostatnimi) i jest
OK bardzo ok wszystko idzie szybko i sprawnie. ;-)

Można by coś tam jeszcze poprawić ale jak pomyślę to dam znać.

Martii