Adduser

BartOwl bartowl w surfuje.w.pl
Czw, 14 Lut 2002, 23:11:09 CET

Dnia pon, lut 04 2002 o godz. 04:43, Michał Margula napisal(a):

> #define LUDZIE_Z_MOJEJ_PRACY WINDOWS_USERS ;-)

> A tak na serio - coś co pyta o login, imię, nazwisko, hasło i dodaje
> konto wraz z quotą. Myślałem o webminie, ale jakoś go nie lubię...

wiesz - z braku laku mozna sobie cos w perlu napisac... ja tak zrobilem,
tyle ze konta sa w sql'u i calosc chodzi po nss_pgsql... do tego quoty
tez leza w sql'u i programik w perlu do synchronizacji - wywoluje
perl-Quota->Quota::setqlim czy jakos tak i ustawia co trzeba...

chodzi o to, ze kazdy system jest troszke inny, kazdy ma jakies tam
patenty i mysle, ze cos standardowego tu nie przejdzie... chyba ze
bedzie uzywane od poczatku instalacji systemu.

--
 'o,o' Bartłomiej Sowa-\ /---Surfuje w NYSIE--|--PGP w www--\ /---- |\ ----\
 (  ))     BartOwl      | >>>>  bartowl w dione.ids.pl  <<<< |  WS  |_\ ROX )