komu exim wcina maile? > problem z Exim

qlik@skrzynka.pl qlik w skrzynka.pl
Pią, 15 Lut 2002, 08:12:28 CET

Czesc.
  Wiesz, ja ostatnio mam wogole dziwny szok. Exim chodzil przez 2 miesiace
jak nic, Wszystko ladnie isuper. Az nagle 3 dni temu, kurde jakies setki
listow zaczely przechodzic przez moj exim, niewiem, on chyba wysyall je,
przerozne adresy, i cale lacze mi zachalo. Potem kurde, otrzymuje list od
jakiegos kolesia z wp, ::: <hEllO MisTer RooT : Co miales na mysli ? >
i kurde, czy to moj exim wysylal ?? czy to kurcze, nie wiem jakis wirus czy
cos, no pomozcie. Server byl openrelay, ale teraz juz go zamknalem. wiec nie
wiem czemu on dalej z tymi listami szaleje.