Adduser

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pią, 15 Lut 2002, 09:17:33 CET

On Thu, 14 Feb 2002, BartOwl wrote:

> wiesz - z braku laku mozna sobie cos w perlu napisac... ja tak zrobilem,
> tyle ze konta sa w sql'u i calosc chodzi po nss_pgsql... do tego quoty
> tez leza w sql'u i programik w perlu do synchronizacji - wywoluje
> perl-Quota->Quota::setqlim czy jakos tak i ustawia co trzeba...
>
> chodzi o to, ze kazdy system jest troszke inny, kazdy ma jakies tam
> patenty i mysle, ze cos standardowego tu nie przejdzie... chyba ze
> bedzie uzywane od poczatku instalacji systemu.

Ja skrobie cos swojego, ale troche sesja mnie opoznila ;]. Najpierw
napisze prymitywna wersje do firmy, bo tam mam konkretne potrzeby i nic
wiecej, a pozniej sprobuje cos wymodzic dla PLD ;]

--
Michal Margula, alchemyx w uznam.net.pl, ICQ UIN 12267440, +)
http://uznam.net.pl/~alchemyx/, Polish section of Linux Counter maintainer