Instalator PLD

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 15 Lut 2002, 15:22:26 CET

On Fri, 15 Feb 2002, Marcin wrote:
> 3 LILO automagicznie wpisuje się do MBR a ja tego nie lubię (m.in. nie można
> już
> wejść do ustawień BIOSa ładowanych z sda4)

true - powinna byc mozliwosc wyboru.
Malekith -> TODO :)

> 4 Całość wysypała mi się:
> poldek: Confilct kernel <-> kernel-headers
> poldek: Buggy package set.
> [installer-pkgs 13:44:07 4] PACKAGES INSTALLATION FAILED!!!
> a instaluję z formatowaniem wsztkich partycji za wyjątkiem /dev/sdb1 /home

no - to juz sprawa niezalezna od instatora.
Inna sprawa, ze powinien on o blednych indexach jakos "po ludzku"
zawiadamiac i w przypadku instalacji sieciowej prosic o powtorke
instalacji w dniu nastepnym "when kloczek przegenerowac indexen" :)

> 5 Poza konkursem, czy nie można by było zamiast 'listy mailingowej'
> zrobić to na serwerze news? np. z hasełkiem dla zarejestrowanych
> użytkowników. Wtedy nie byłoby (przynajmniej ja nie miałbym)
> bezwątkowego wyświetlania informacji (i mógłbym czytać slrn'em :-) )

jest zbramkowane z news'ami.

Na pewno news.task.gda.pl serwuje nasze listy. Co jeszcze to nie pamietam.

chierarchia pld.*

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...