apt-get i poldek

Drozdo drozdo w poczta.onet.pl
Pią, 15 Lut 2002, 18:50:11 CET

Witam,
	Mam taki problem.. jestem w LANie, za maskarada, firewallem(DROP policy),
squidem, problem jest taki, ze admin cos popsul, nie dziala mi ani
apt-get ani poldek, tzn nie zasysaja pakietow, timeouty sa, wyglada
jakby firewall je blokowal ale porty ftp`a sa otwarte, moze cos z
maskarada ale mowil ze moduly dobre ma, kombinowalem, kombinowalem i
moze to byc z tym passiv modem, i tu pytanie, czy apt-get i poldek
uzywaja passiv? jak tak to mozna to jakos wylaczyc? moze ktos ma jakies
inne pomysly? :)

Pozdrawiam
Drozdo

--
[ drozdo w patis.org ]========================[ http://www.drozdo.prv.pl ]

--

Okresl Swoje potrzeby - my znajdziemy oferte za Ciebie!
[ http://oferty.onet.pl ]