apt-get

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Sob, 16 Lut 2002, 18:22:10 CET

On Mon, 19 Feb 2001, Michal Moskal wrote:

> Proponujesz wlasnie reimplementacje algorytmu rsynca :)
> To dosc podobnie dziala, tylko lepiej.

A wlasnie .. co pociagnac rsyncem zeby mozna apt-get'owac z hosta we
wlasnym LAN'ie.

Zapuscilem sobie na noc :

rsync -rlpt -v -z --delete rsync.pld.org.pl::pld_1.0/i586  /mnt/vol3/pld-rsync

ale nie ma tam informacji dla apt'a :(

[radek w gandalf radek]$ rsync rsync.pld.org.pl::
ftp             Kernel.pl FTP Site
cvs             CVS PLD mirror
pld             Rsync Server of the whole PLD
iso             Rsync server for PLD iso images
pld_iso         Rsync server for PLD iso images
pld_1.0         Rsync Server of the first release of PLD
pld_1.0_iso     Rsync Server of the first release of PLD - iso images
pld_stable      Rsync Server of the stable release of PLD
test            Rsync Server of 'the test' PLD
pld_test        Rsync Server of 'the test' PLD
people          Rsync Server of 'the people' PLD

Przypuszczam ze ::pld to jest to, ale nie mam chyba takiego dysku ;>
Jest cos co bedzie mialo tylko i586 i info dla APT'a ?

pozdrawiam,

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl