apt-get i poldek

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Nie, 17 Lut 2002, 09:31:41 CET

On day Sun, Feb 17, 2002 at 02:37:37AM +0100, Paweł A. Gajda wrote what follows:
> piątek 15/02/2002 18:50:11, Drozdo:
>
> W przypadku poldka można użyć zewn. programu, który
> możesz skonfigurować wg potrzeb, zobacz przykładowy "ftp_http_get"
> w poldek.conf.

A tak aporpos poldka, to dlaczego pomimo, że w /etc/poldek.conf
mam tylko source = /mnt/data/rpm/RPMS/athlon/, to prócz tego, że mi to
olewa:

$ poldek --mkidxz
poldek: No packages loaded

to w dodatku:

$ poldek -s /mnt/data/rpm/RPMS/athlon --mkidxz
100..200..300..400..500..600..700..800..900..929
929 packages read
Indexing...
poldek: You shouldn't specify multiple sources for this option

???

--
Filip Kaliński <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>