drukowanie

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 17 Lut 2002, 23:11:22 CET

On Sunday 17 February 2002 22:47, you wrote:
> A w Uniksach nie ma czegoś takiego. Jak chcesz mazać po ekranie, to
> wywołujesz X, za pośrednictwem jakiegoś toolkitu. Jak chcesz drukować to
> sobie sam musisz wymyśleć PostScript, używając zupełnie innych metod niż
> mażąc po ekranie. Zważywszy na to że sposoby tworzenia obrazów
> PostScriptowego i w X różnią się od siebie, więc trudno jest uzyskać na
> wydruku dokładnie to samo co na ekranie.

Tiaaaa... Jak mi ktoś jeszcze raz powie, że unixy to się na biurko nadają to
go tak odmaluję, że się nie pozbiera.

Zaraz chwila. To w takim razie jaki jest sens różnych officeów skoro na
papierze i tak większość rzeczy będzie poucinana, w innej czcionce, w innym
miejscu i wogóle do dupy?

I co w takim razie z postscriptem? Znaczy się, że nie ważne, że postscript bo
na wydruku i tak będzie do dupy? Kur****

--
Mariusz Mazur
"One Ring to bring them all and in the darkness bind them"