Instajacja via net again

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 19 Lut 2002, 21:46:33 CET

On Tue, 19 Feb 2002, Mariusz Mazur wrote:
> Nie nie... mi chodzi o to, czy się nie da to poprawić już raz na zawsze. Bo
> teraz jak coś instaluję przez ftp to zawsze mam stresa, że w połowie się
> okaże, że jakiegoś pakietu nie ma i rybka... instalka znowu od początku.

Z tego też powodu chcemy zamknąć 1.0
To ma być wersja, której będziesz pewien, że weźmiesz, zainstalujesz i
otrzymasz _powtarzalny_ efekt.
Zauważ, że nie powiedziałem _bez_ _wad_ , bo takie będą i od tego są
właśnie update'y, których kilka na pewno się pojawi.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...