status pld

Leszek Krupiński leszek w php.net
Wto, 19 Lut 2002, 22:55:53 CET

Witam

Ship log, stardate [-30]8039.7, jasio w myslenice.dhs.org reports:

> A kernel nie sypie żadnymi OOpsami ? Naprawdę w logach ani słowa ? Ile
> czasu żyje taki demon ?

W logach nic nie ma. Poprostu demon znika (egzorcyzmy
podziałały?). Oopsów brak. A czas życia jest różny. Najgorzej
jest z namedem. Właśnie zrobiłem reboot. Godzinę później
próbowałem się zalogować, ale okazało się że named leży. W logach
nic. Sprawdzę jutro pamięć...

[            Silly is a state of mind, stupid is a way of life            ]
[ http://www.leon.w-wa.pl/ ] | [ pl.comp.lang.php FAQ: http://php.faq.pl/ ]
[       L-Forum - forum dyskusyjne w PHP http://www.l-forum.w-wa.pl/      ]