Czy ktos posiada wyciagniete HEADERY z RPM'ow?

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Śro, 20 Lut 2002, 12:12:41 CET

On Tue, Feb 19, 2002 at 06:23:26PM +0000, Seweryn Habdank-Wojewodzki wrote:
> Witam
>
> Czy ktos ma wyciagniete z RPM'ow HEADERY?
> Interesuje mnie to, poniewaz chcialbym wiedziec,
> co w danym pakiecie sie znajduje zanim go sciagne z netu.
> Mam dosc powolne lacze i sciagniecie wszystkich RPM troche
> dlugo by trwalo, a prawdopodobnie wiekszosc mi nie jest potrzebna.
A nie lepiej użyć poldka?
Od ściągnie swoje ideksy i pozwala na sprawdzenie wszystkiego co dotyczy
wybranych pakietów.

Też kiedyś trzymałem plik z `rpm -qia`, ale odkąd używam poldka już tego
nie potrzebuję.

Pozdrowienia,
        Jacek