instalacja (isdn usb)

Michal Moskal malekith w pld.org.pl
Czw, 21 Lut 2002, 17:16:40 CET

On Thu, Feb 21, 2002 at 05:09:33PM +0100, Artur Frysiak wrote:

> Obecny instalator nie ma wsparcia do instalowania przez ISDN połączony
> do USB (jak to właściwie jest połączone? jak jest wydoczny ten ISDN?
> jako serial? na jakim sterowniku USB to działa ?)

Nie ma rowniez wsparcia do instalowanie przez jakikolwiek modem. Przykro
mi, ale nie poderzewam by w najblizszym czasie mialo sie to zmienic
(chyba ze ktos przysle gotowego patcha :)

--
: Michal ``,/\/\,       '' Moskal    | |            : GCS {C,UL}++++$
:          |    |alekith      @    |)|(| . org . pl : {E--, W, w-,M}-