Ktore zasoby rsyncowac zeby apt-geta lokalnie robic ?

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pią, 22 Lut 2002, 12:24:35 CET

On Fri, 22 Feb 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> [...]

Ale to kolejna usluga (NFS). A ja chce po prostu zmienic w apt.conf URL'a
i nie czekac za kazda instalacja na dociagniecie pakietow tylko po LAN'ie
niech mi sie to robi.

> kloczek

RK
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl